Kyläyhdistyksen tapahtumat

Tapahtumia  2024

Ilmoittautumiset sähköpostilla info@tahkonkylayhdistys.com, merkitse aiheeksi aina ko. tapahtuma.

Laita tapahtumat kalenteriisi ja ilmoittaudu mukaan tapahtumiin!

Tapahtumista tiedotetaan jäseniä kyläyhdistyksen suljetulla Facebook-tilillä. Maksamalla jäsenmaksun pääset liittymään Facebook-ryhmään. Maksa jäsenmaksu ja lähetä kuitti kyläyhdistyksen sähköpostiin info@tahkonkylayhdistys.com, niin voimme hyväksyä  kyläyhdistyksen jäseneksi. Tiedotamme jäseniä myös tiedotteella, joten muista lisätä jäsenmaksuun sähköpostiosoite.

Lähiajan tapahtumia ja tilaisuuksia

Kyläyhdistyksen pikkujoulut järjestettiin 2.12.2023 uudessa Havu Kitchen & bar ravintolassa Tahkon huipulla. Osallistujia lähes 80 kyläyhdistyksen jäsentä. Saimme maistella huippukokki Kim Mustosen Merry Little Christmas seitsemän ruokalajin menun, joka sisälsi Rillette, Hapanjuurileipä & ruskistettu voi, Lohi & Yuzu, Peruna & Muikunmäti, Vasikka & Sanchopippuri, Mustaherkukka & Inkivääri, Suklaa & Tyrni. Suosittelemme paikkaa.

Smart Tahko Final -seminaari järjestettiin Break Sokos Hotel Tahkolla 27.10.2023. Päivän aikana kuultiin huippuvieraiden puheenvuoroja. Smart Tahko II on Pohjois-Savon liiton rahoittama hanke (n. 320 000 euroa), jossa kyläyhdistys oli aktiivisena toimijana. Hanke päättyy 31.10.2023. Tahkon Kehitys Oy jatkaa Smart Tahkon pohjalta kehiteltyjjä ja suunniteltuja hankkeita.

Syyskokous 28.10.2023

Kyläyhdistyksen syyskokous pidettiin Tahko Spalla.

Vahvistettiin toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksujen suuruudet vuodelle 2024, henkilöjäsenmaksu/perhekunta 50 e, yritykset ja taloyhtiöt jäsenmaksu 100 e, , isot yritykset 500 e.

Valittiin hallitukseen erovuoroisten jäsenien tilalle uusia jäseniä. Uudet jäsenet Ari Partanen, Anna Hämäläinen, Petri Keränen, Antti Lyytinen ja Elina Issakainen. Hallituksessa jatkaa Anna-Liisa Toivanen, Nina Hakokivi ja Marko Turunen. Puheenjohtajana Kari Heiskanen ja sihteerinä Anne Rantonen.

Tahkolla tapahtuu

Tahkon alueen tapahtumat (kuopiotahko.fi)

Tutustu Tahkon palvelutarjontaan (kuopiotahkko.fi)

Kelkkasafari 5.3.2023 Tahko-Kinahmi