Kyläyhdistyksen tapahtumat

Ystävänpäivä-päivällinen 18.2.2023 klo 19, ravintola Panorama Bar

Kelkkasafari 5.3.2023, Tahkon ja Kinahmin maisemat tutuksi. Lähdetään yhdessä kelkkailemaan, soveltuu sekä aloittelijoille että enemmän kelkkailijoille.

Talvipäivän tapahtuma 25.3.2023 , ravintola Ukko.

Tahkon pääsiäinen

Tapahtumista tiedotetaan kyläyhdistyksen suljetulla Facebook-tilillä.

Lähiajan tapahtumia ja tilaisuuksia

Smart Tahko II Grande Innovation Party -seminaari järjestettiin Break Sokos Hotel Tahkolla 23.11.2022. Päivän aikana kuultiin huippuvieraiden puheenvuoroja sekä osallistuttiin Smart Tahko II kehittämistiimien työryhmiin tuottamalla uusia ideoita tiimeille. Smart Tahko II on Pohjois-Savon liiton rahoittama hanke, jossa kyläyhdistys on aktiivisena toimijana.

Syyskokous 19.11.2022

Kyläyhdistyksen syyskokous pidettiin ravintola Ukossa.

Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksujen suuruudet seuraavalle vuodelle, henkilöjäsenmaksu/perhekunta 50e, yritysjäsenmaksu 100, , isot yritykset 500e.

Valittiin hallitukseen erovuoroisten jäsenien tilalle uusia jäseniä. Uudet jäsenet Anna-Liisa Toivanen, Nina Hakokivi ja Marko Turunen. Hallituksessa jatkaa Ari Partanen, Anna Hämäläinen, Petri Keränen, Antti Lyytinen ja Jouko Liinamaa. Sihteerinä jatkaa Anne Rantonen.

Tahkolla tapahtuu

Tahkon alueen tapahtumat (kuopiotahko.fi)

Tutustu Tahkon palvelutarjontaan (kuopiotahkko.fi)