Liity jäseneksi

Tahkon kyläyhdistyksen jäseneksi voi liittyä henkilö, joka on kiinnostunut yhdistyksen toiminnasta ja hyväksyy sen tarkoituksen. Kannattajajäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa. Varsinaiset jäsenet ja kannattajajäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen hallitus. Jäseniksi kuuluvat Tahkon alueen asukkaat, loma-asunnon omistajat, taloyhtiöt ja yritykset. Yrityksillä on oikeus markkinoida suljetussa Facebook-ryhmässä palveluja.

Jäsenmaksut ja jäseneksi liittyminen

Vuoden 2024 jäsenmaksut 50 €/savu sekä yritykset ja taloyhtiöt 100€.  Voit liittyä jäseneksi maksamalla jäsenmaksun ja lähettämällä sähköpostia tai täyttämällä oheisen liittymislomakkeen alla olevasta linkistä. Jäsenmaksun voit maksaa yhdistyksen tilille FI53 5288 0420 0511 30, maksusaaja Tahkon kyläyhdistys ry  ja viestikenttään lisää sähköpostiosoitteesi.

Täytä kyläyhdistyksen liittymislomake

Jäsenrekisterin tietosuojaselosteen saat  tarvittaessa  lähettämällä sähköpostia yhdistykselle

Jäsenenä sinulla on oikeus osallistua yhdistyksen sääntömääräisiin kokouksiin, tilaisuuksiin ja tapahtumiin sekä pääset vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan. Kyläyhdistyksellä on suljettu Facebook-ryhmä, joka toimii tiedotuskanavana vain jäsenille.

Yhdistyksen säännöt (Lisäämme säännöt lähiaikoina sivuille)

Lisätietoja puheenjohtajalta ja sihteeriltä: info@tahkonkylayhdistys.com